- -

PROYECT669.EXE. CONCEPT ART PARA UN VIDEOJUEGO DE TERROR Y DEMO.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

PROYECT669.EXE. CONCEPT ART PARA UN VIDEOJUEGO DE TERROR Y DEMO.

Show full item record

Gómez Sanz, S. (2018). PROYECT669.EXE. CONCEPT ART PARA UN VIDEOJUEGO DE TERROR Y DEMO. http://hdl.handle.net/10251/108807

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/108807

Files in this item

Item Metadata

Title: PROYECT669.EXE. CONCEPT ART PARA UN VIDEOJUEGO DE TERROR Y DEMO.
Author:
Director(s): Pleguezuelos Rodríguez, María Isabel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Dibujo - Departament de Dibuix
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2018-09-11
Issued date:
Abstract:
El presente trabajo se configura como un acercamiento a los procesos artísticos que se engloban alrededor de la industria de los  videojuegos. Y más concretamente, a la importancia del "concept art" como parte esencial y ...[+]


The present work is configured as an approach to the artistic processes that are encompassed around the video game industry, and more specifically, to the importance of / concept art / as an essential and fundamental part ...[+]
Subjects: Creatividad , Diseño , Niveles , Género de Terror , Ilustración , Animación , Ciencia ficción , Demo jugable. , Creativity , Design , 3D , Terror videogame , Ilustration , Animation , concept art , Terror , Rol , Science fiction , Playable demo , Levels.
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record