- -

Realidad y educación: un modelo didáctico para la catástrofe del Prestige

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Realidad y educación: un modelo didáctico para la catástrofe del Prestige

Show full item record

Garcia-Raffi, LM.; Sánchez-Pérez, E.; Sopena Novales, M. (2008). Realidad y educación: un modelo didáctico para la catástrofe del Prestige. Modelling in Science Education and Learning. 1:29-37. doi:10.4995/msel.2008.3131

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109511

Files in this item

Item Metadata

Title: Realidad y educación: un modelo didáctico para la catástrofe del Prestige
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros de Caminos, Canales y Puertos - Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports
Issued date:
Abstract:
[EN] In this work we present an easy didactic model for the description of the movement of a liquid less dense than the water on the sea. The problem has been designed from a multi-level point of view, in order to use it ...[+]


[ES] En este trabajo presentamos un modelo didáctico sencillo para la descripción del movimiento de un vertido de un material líquido menos denso que el agua en el mar. El problema ha sido diseñado según un planteamiento ...[+]
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
Modelling in Science Education and Learning. (eissn: 1988-3145 )
DOI: 10.4995/msel.2008.3131
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/msel.2008.3131
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record