- -

Teaching and Learning with Smartphone: Qualitative Explorative Study from Pakistan

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Teaching and Learning with Smartphone: Qualitative Explorative Study from Pakistan

Mostrar el registro completo del ítem

Rahman, H.; Hameed, M. (2018). Teaching and Learning with Smartphone: Qualitative Explorative Study from Pakistan. Editorial Universitat Politècnica de València. 471-478. doi:10.4995/HEAD18.2018.8015

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109585

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Teaching and Learning with Smartphone: Qualitative Explorative Study from Pakistan
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper investigates the perceptions of teachers and students about using smartphone for teaching and learning practices in private sector universities of Islamabad through cross-sectional based qualitative explorative ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Smartphone , Perceptions , Private universities
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8015
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8015
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Localización


 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem