- -

The MEM project: experiences, challenges and outcomes of an international double master-level degree

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

The MEM project: experiences, challenges and outcomes of an international double master-level degree

Mostrar el registro completo del ítem

Montanari, R.; Malek, LA.; Andrei, P.; Ferretti, G.; Valenti, S.; Mancinelli, LM.; Bernazzoli, A.... (2018). The MEM project: experiences, challenges and outcomes of an international double master-level degree. Editorial Universitat Politècnica de València. 1125-1133. doi:10.4995/HEAD18.2018.8159

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109597

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The MEM project: experiences, challenges and outcomes of an international double master-level degree
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Educating the workforce of the future to perform adeptly in the global environment as well as to surmount cross cultural boundaries is of a paramount necessity in today’s technologically advanced and complex settings. ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Double degree , Internationalization , Engineering Management Education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8159
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8159
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem