- -

Realignment Course in Mathematics: design of an online valuable experience for students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Realignment Course in Mathematics: design of an online valuable experience for students

Mostrar el registro completo del ítem

Barana, A.; Bogino, A.; Fioravera, M.; Floris, F.; Marchisio, M. (2018). Realignment Course in Mathematics: design of an online valuable experience for students. Editorial Universitat Politècnica de València. 1465-1473. doi:10.4995/HEAD18.2018.8226

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109603

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Realignment Course in Mathematics: design of an online valuable experience for students
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Supporting students in the transition from secondary school to university is an important action to be taken in order to increase the number of people with tertiary education degrees; it has positive consequences on ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Automatic assessment , Design for learning , E-learning , Mathematics education , Realigment course , Self-paced open online courses
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8226
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8226
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem