- -

A New perspective to the Process of Education/Communication in the Era of Digital Technologies

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A New perspective to the Process of Education/Communication in the Era of Digital Technologies

Mostrar el registro completo del ítem

Cury, L.; Sousa, PC. (2018). A New perspective to the Process of Education/Communication in the Era of Digital Technologies. Editorial Universitat Politècnica de València. 1531-1539. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8242

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109605

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A New perspective to the Process of Education/Communication in the Era of Digital Technologies
Autor: Cury, Lucilene Sousa, Paulo Cesar
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper aims to discuss the challenges of higher education regarding the relationship between the university and the individual in the era of Information and Communication Technologies (ICTs). It proposes a new ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Education/Comunication , ICTs , Teaching-learning model , Participative-student , Dialogue
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8242
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8242
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem