Mostrar el registro completo del ítem
Pelleriti, M. (2018). Dyslexic students: from language learning to language testing. Editorial Universitat Politècnica de València. 1485-1493. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8231
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109628
Título: | Dyslexic students: from language learning to language testing | |
Autor: | Pelleriti, Margherita | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper will focus on the delicate issue of assessing the language proficiency of dyslexic students in a foreign language, namely English. These learners are usually considered a sub-group of test takers because ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8231 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |