Mostrar el registro completo del ítem
Cobos, M.; Arevalillo-Herráez, M.; De Ves, E.; Roger, S.; García-Pineda, M.; Grimaldo, F.; Fuertes, A.... (2018). Game-based learning supported by audience response tools: game proposals and preliminary assessment. Editorial Universitat Politècnica de València. 605-612. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8044
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109637
Título: | Game-based learning supported by audience response tools: game proposals and preliminary assessment | |
Autor: | Cobos, Maximo Arevalillo-Herráez, Miguel de Ves, Esther Roger, Sandra García-Pineda, Miguel Grimaldo, Francisco Fuertes, Ariadna Sanmartín, Isaías López-Iñesta, Emilia Gutiérrez-Soto, Juan Claver, Jose Castaño, Maria | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The so-called game-based learning strategies are based on introducing games in the classrooms to improve aspects such as student performance, concentration and effort. Currently, they provide a very useful resource ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8044 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |