- -

Designing Lectures as a Team and Teaching in Pairs

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Designing Lectures as a Team and Teaching in Pairs

Mostrar el registro completo del ítem

Zehetmeier, D.; Böttcher, A.; Brüggemann-Klein, A. (2018). Designing Lectures as a Team and Teaching in Pairs. Editorial Universitat Politècnica de València. 873-880. doi:10.4995/HEAD18.2018.8103

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109639

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Designing Lectures as a Team and Teaching in Pairs
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] A technique that is frequently used in modern software development is the so-called pair programming. The proven idea behind this technique is that innovative work in a highly complex environment can benefit from the ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Pair teaching , Team teaching , Computational thinking , Cognitive apprenticeship
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8103
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8103
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem