Mostrar el registro completo del ítem
Dominguez Vila, T.; Alén, E.; De Carlos Villamarín, P. (2018). LEGO blocks as a gamification tool. Editorial Universitat Politècnica de València. 443-450. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8010
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109656
Título: | LEGO blocks as a gamification tool | |
Autor: | Dominguez Vila, Trinidad Alén, Elisa de Carlos Villamarín, Pablo | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] New teaching methodologies with a more active participation of the students are increasingly present in the educational field. One of the best known is gamification, which refers to learning through play. A tool used ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8010 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |