- -

How we have motivated students in sciences

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

How we have motivated students in sciences

Mostrar el registro completo del ítem

Uukkivi, A.; Labanova, O. (2018). How we have motivated students in sciences. Editorial Universitat Politècnica de València. 769-776. doi:10.4995/HEAD18.2018.8082

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109660

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: How we have motivated students in sciences
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] For improving academic performance teachers must search for possibilities to increase students’ motivation. Teachers must understand that what motivates teachers may not motivate students (Wiesman 2012). The aim of ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Students' motivation , Teaching experience , Educational technology , Teaching sciences , Blended learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8082
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8082
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem