- -

An experimental tailor-made ESP course: experience of teaching English to students of Economics

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

An experimental tailor-made ESP course: experience of teaching English to students of Economics

Mostrar el registro completo del ítem

Shirokikh, A. (2018). An experimental tailor-made ESP course: experience of teaching English to students of Economics. Editorial Universitat Politècnica de València. 277-285. doi:10.4995/HEAD18.2018.7977

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109701

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: An experimental tailor-made ESP course: experience of teaching English to students of Economics
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The purpose of the study was to find out how enhanced learner autonomy techniques can influence students' professional communication skills, subject-specific knowledge, levels of motivation in studying the language ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Learner autonomy , Didactics , Choice of language input , Guided and unguided activities , Motivation , Professionalization in languages studies
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.7977
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/7977
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem