- -

Increasing engagement and participation in a large, third-level class setting using co-teaching

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Increasing engagement and participation in a large, third-level class setting using co-teaching

Mostrar el registro completo del ítem

Farrell, A.; Logan, A. (2018). Increasing engagement and participation in a large, third-level class setting using co-teaching. Editorial Universitat Politècnica de València. 1-8. doi:10.4995/HEAD18.2018.8209

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109721

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Increasing engagement and participation in a large, third-level class setting using co-teaching
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study focused on the collaborative practice of two teacher educators who implemented a co-teaching intervention with a large class of first-year student teachers. The research arose from the teacher educators’ ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Co-teaching , Collaborative practice , Initial teacher education , Student engagement , Large class
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18).
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8209
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8209
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem