Mostrar el registro completo del ítem
Andrasch, M.; Hofhues, S.; Lukács, B. (2018). OERlabs: Empathy first, solution later?. Editorial Universitat Politècnica de València. 1231-1238. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8182
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109738
Título: | OERlabs: Empathy first, solution later? | |
Autor: | Andrasch, Mathias Hofhues, Sandra Lukács, Bence | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The project ‘OERlabs - jointly training student (teachers) for Open Eductional Resources (OER) use’ is funded by the Federal Ministry of Education and Research Germany (BMBF[SH1] ) and aims to sensitize and contextualize ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8182 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|
|
URL: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18 |