- -

Equity, Access, and Diversity through Short-term Study Abroad in Online Education Programming

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Equity, Access, and Diversity through Short-term Study Abroad in Online Education Programming

Mostrar el registro completo del ítem

Clothey, R. (2018). Equity, Access, and Diversity through Short-term Study Abroad in Online Education Programming. Editorial Universitat Politècnica de València. 1249-1254. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8185

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109739

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Equity, Access, and Diversity through Short-term Study Abroad in Online Education Programming
Autor: Clothey, Rebecca
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper describes the challenges of creating quality international educational opportunities for non-traditional adult learners who are studying online and have families and full-time jobs. The paper discusses the ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Study abroad , Online education , Non-traditional students
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8185
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8185
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem