- -

Audiovisual content as a learning aid for Business English learners: developing and validating a Matrix

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Audiovisual content as a learning aid for Business English learners: developing and validating a Matrix

Mostrar el registro completo del ítem

Carvalho, T.; Almeida, P.; Balula, A. (2018). Audiovisual content as a learning aid for Business English learners: developing and validating a Matrix. Editorial Universitat Politècnica de València. 1429-1437. https://doi.org/10.4995/HEAD18.2018.8220

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/109740

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Audiovisual content as a learning aid for Business English learners: developing and validating a Matrix
Autor: Carvalho, Tiago Almeida, Pedro Balula, Ana
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Audiovisual content (AVC) consumption, namely in Online Collaborative Platforms (OCP), like YouTube©, has been growing, mostly for entertainment purposes. Additionally, AVC has been regularly used to support educational ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Audiovisual content , Digital platforms , English as a Foreign Language (EFL) , Didactics
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486900
Fuente:
4th International Conference on Higher Education Advances (HEAD'18). (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD18.2018.8220
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18/paper/view/8220
Título del congreso: Fourth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Junio 20-22,2018
Tipo: Comunicación en congreso Capítulo de libro
URL: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD18

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem