- -

Creación y programación del videojuego "Sheepy Help"

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Creación y programación del videojuego "Sheepy Help"

Show full item record

Lázaro Ferrando, N. (2018). Creación y programación del videojuego "Sheepy Help". http://hdl.handle.net/10251/110238

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/110238

Files in this item

Item Metadata

Title: Creación y programación del videojuego "Sheepy Help"
Author:
Director(s): Cordón Fernández, Fernando
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2018-09-10
Issued date:
Abstract:
Este Trabajo Final de Grado trata de la explicación del proceso previo a la creación de un videojuego, su elaboración y una detallada explicación sobre la programación del mismo. Videojuego de estilo runner y de plataformas.[+]


This Final Degree Project deals with the explanation of the process prior to the creation of a videogame, its preparation and a detailed explanation of its programming. Runner and platform style video game.
Subjects: Vídeojuego , Ordenador , Aplicación , Divertido , Aventura , Niveles , Videogame , Computer , Application , Fun , Adventure , Levels
Copyrigths: Cerrado
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record