Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Pastor Aguilar, Marina | es_ES |
dc.contributor.advisor | Romero Gómez, José Francisco | es_ES |
dc.contributor.author | Parral Sánchez, Víctor | es_ES |
dc.date.accessioned | 2018-10-11T12:20:04Z | |
dc.date.available | 2018-10-11T12:20:04Z | |
dc.date.created | 2018-09-11 | es_ES |
dc.date.issued | 2018-10-11 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/110243 | |
dc.description.abstract | Aquest TFG (Treball Final de Grau) reflexiona sobre la interacció entre la producció artística, la vida, la pedagogia, les noves tecnologies, les xarxes socials i les polítiques inclusives, enteses com a valors universals. El projecte s¿ubica en l¿àmbit educatiu de l¿ensenyament secundari i utilitza les xarxes socials d¿Internet com ara Instagram com a plataformes que emmagatzemen informació visual (fotografia i vídeo) relacionada amb la producció artística i la vida de la meua figura com a professor i com a persona; del meu alumnat (d¿ESO i Batxillerat); i d¿altres persones com ara familiars, amics i diferents artistes. La manera en la qual es planteja aquesta experiència en Instagram genera tot un seguit de pedagogies invisibles, expandides i disruptives que serveixen per a connectar amb l¿alumnat d¿una manera més propera, humana, motivadora, eficient i directa. Els principals objectius d¿aquest projecte són millorar la relació alumnat-professorat; aprendre a estimar l¿art i la vida d¿una manera més creativa; i omplir l¿escola, la vida i el món de valors com ara el respecte, la igualtat, la multiculturalitat, la diversitat i la convivència. | es_ES |
dc.description.abstract | This DFD (Degree Final Dissertation) focuses on the interaction among different universal values, such as artistic production, life, pedagogy, new technologies, social networks and inclusive politics. Being set in a Secondary Education context (also in A Levels studies) uses social networks, such as Instagram, as visual information storing platforms for photography and video, all related to my role, both as a teacher and an individual, as well as to all the people related to the project: mainly students, relatives, friends and other artists. The method in which this experience has been raised in Instagram generates a wide range of invisible, disrupted and extensive pedagogies connected to the students in a more human, motivating, efficient and direct way. The main aims of this project are to improve the relationship between students and teachers; to learn to love arts and life in a more creative way; and to promote values such as respect, equality, multiculturalism, diversity and coexistence in school, life and the world. | en_EN |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Art | es_ES |
dc.subject | vida | es_ES |
dc.subject | pedagogia | es_ES |
dc.subject | xarxes socials | es_ES |
dc.subject | inclusió. | es_ES |
dc.subject | Arts | en_EN |
dc.subject | Life | en_EN |
dc.subject | Pedagogy | en_EN |
dc.subject | TIC | en_EN |
dc.subject | Social Networks | en_EN |
dc.subject | Inclusion. | en_EN |
dc.subject.classification | ESCULTURA | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts | es_ES |
dc.title | PRODUCCIÓN ARTÍSTICA, NUEVAS TECNOLOGÍAS, REDES SOCIALES Y EDUCACIÓN EN NUESTRAS VIDAS: Desarrollo de pedagogías invisibles, disruptivas y expandidas para hacer políticas inclusivas mediante Instagram | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Escultura - Departament d'Escultura | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Parral Sánchez, V. (2018). PRODUCCIÓN ARTÍSTICA, NUEVAS TECNOLOGÍAS, REDES SOCIALES Y EDUCACIÓN EN NUESTRAS VIDAS: Desarrollo de pedagogías invisibles, disruptivas y expandidas para hacer políticas inclusivas mediante Instagram. http://hdl.handle.net/10251/110243 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\83500 | es_ES |