- -

PRODUCCIÓN ARTÍSTICA, NUEVAS TECNOLOGÍAS, REDES SOCIALES Y EDUCACIÓN EN NUESTRAS VIDAS: Desarrollo de pedagogías invisibles, disruptivas y expandidas para hacer políticas inclusivas mediante Instagram

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

PRODUCCIÓN ARTÍSTICA, NUEVAS TECNOLOGÍAS, REDES SOCIALES Y EDUCACIÓN EN NUESTRAS VIDAS: Desarrollo de pedagogías invisibles, disruptivas y expandidas para hacer políticas inclusivas mediante Instagram

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Pastor Aguilar, Marina es_ES
dc.contributor.advisor Romero Gómez, José Francisco es_ES
dc.contributor.author Parral Sánchez, Víctor es_ES
dc.date.accessioned 2018-10-11T12:20:04Z
dc.date.available 2018-10-11T12:20:04Z
dc.date.created 2018-09-11 es_ES
dc.date.issued 2018-10-11 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/110243
dc.description.abstract Aquest TFG (Treball Final de Grau) reflexiona sobre la interacció entre la producció artística, la vida, la pedagogia, les noves tecnologies, les xarxes socials i les polítiques inclusives, enteses com a valors universals. El projecte s¿ubica en l¿àmbit educatiu de l¿ensenyament secundari i utilitza les xarxes socials d¿Internet com ara Instagram com a plataformes que emmagatzemen informació visual (fotografia i vídeo) relacionada amb la producció artística i la vida de la meua figura com a professor i com a persona; del meu alumnat (d¿ESO i Batxillerat); i d¿altres persones com ara familiars, amics i diferents artistes. La manera en la qual es planteja aquesta experiència en Instagram genera tot un seguit de pedagogies invisibles, expandides i disruptives que serveixen per a connectar amb l¿alumnat d¿una manera més propera, humana, motivadora, eficient i directa. Els principals objectius d¿aquest projecte són millorar la relació alumnat-professorat; aprendre a estimar l¿art i la vida d¿una manera més creativa; i omplir l¿escola, la vida i el món de valors com ara el respecte, la igualtat, la multiculturalitat, la diversitat i la convivència. es_ES
dc.description.abstract This DFD (Degree Final Dissertation) focuses on the interaction among different universal values, such as artistic production, life, pedagogy, new technologies, social networks and inclusive politics. Being set in a Secondary Education context (also in A Levels studies) uses social networks, such as Instagram, as visual information storing platforms for photography and video, all related to my role, both as a teacher and an individual, as well as to all the people related to the project: mainly students, relatives, friends and other artists. The method in which this experience has been raised in Instagram generates a wide range of invisible, disrupted and extensive pedagogies connected to the students in a more human, motivating, efficient and direct way. The main aims of this project are to improve the relationship between students and teachers; to learn to love arts and life in a more creative way; and to promote values such as respect, equality, multiculturalism, diversity and coexistence in school, life and the world. en_EN
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Art es_ES
dc.subject vida es_ES
dc.subject pedagogia es_ES
dc.subject xarxes socials es_ES
dc.subject inclusió. es_ES
dc.subject Arts en_EN
dc.subject Life en_EN
dc.subject Pedagogy en_EN
dc.subject TIC en_EN
dc.subject Social Networks en_EN
dc.subject Inclusion. en_EN
dc.subject.classification ESCULTURA es_ES
dc.subject.other Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts es_ES
dc.title PRODUCCIÓN ARTÍSTICA, NUEVAS TECNOLOGÍAS, REDES SOCIALES Y EDUCACIÓN EN NUESTRAS VIDAS: Desarrollo de pedagogías invisibles, disruptivas y expandidas para hacer políticas inclusivas mediante Instagram es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Escultura - Departament d'Escultura es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts es_ES
dc.description.bibliographicCitation Parral Sánchez, V. (2018). PRODUCCIÓN ARTÍSTICA, NUEVAS TECNOLOGÍAS, REDES SOCIALES Y EDUCACIÓN EN NUESTRAS VIDAS: Desarrollo de pedagogías invisibles, disruptivas y expandidas para hacer políticas inclusivas mediante Instagram. http://hdl.handle.net/10251/110243 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\83500 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem