- -

Exploring the Potential Market for Retro Products: An Empirical Analysis

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Exploring the Potential Market for Retro Products: An Empirical Analysis

Mostrar el registro completo del ítem

Clemente-Ricolfe, J.; Enguer-Gosálbez, P. (2018). Exploring the Potential Market for Retro Products: An Empirical Analysis. Italian Sociological Review. 8(3):379-396. doi:10.13136/isr.v8i3.201

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/110336

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Exploring the Potential Market for Retro Products: An Empirical Analysis
Autor: Clemente-Ricolfe, José-Serafin Enguer-Gosálbez, Pablo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper studies the potential market for consumers of retro products. A review of the literature on the topic was carried out, enabling the motivations taken into account in the selection of such goods to be defined. ...[+]
Palabras clave: Retro products , Purchase motivations , Consumer segmentation
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Italian Sociological Review. (eissn: 2239-8589 )
DOI: 10.13136/isr.v8i3.201
Editorial:
Università degli Studi, Verona
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.13136/isr.v8i3.201
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem