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Server Izquierdo, RJ.; Mateos Ronco, A. (2003). The quality costs in the citrus companies and it identification in the frame of the cost system based on the activities. 105-121. https://doi.org/10.7201/earn.2003.01.05
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/110399
Título: | The quality costs in the citrus companies and it identification in the frame of the cost system based on the activities | |
Otro titulo: |
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Autor: | Server Izquierdo, Ricardo J. Mateos Ronco, Alicia | |
Fecha difusión: |
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Resumen: |
[EN] Within the more and more demanding markets, companies’ competitiveness policies need strategies which fulfil customers’ demands. Spanish citrus companies, whose products present almost any difference, base their ...[+]
[ES] La posición competitiva de las empresas en unos mercados cada vez más exigentes, precisa la definición de una estrategia orientada a la capacidad de respuesta a las necesidades del cliente. Las empresas de comercialización ...[+]
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Palabras clave: |
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Derechos de uso: | Reserva de todos los derechos | |
DOI: |
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Versión del editor: | https://doi.org/10.7201/earn.2003.01.05 | |
Tipo: |
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