- -

Uso de emociones sociales para la mejora de la interacción humano-agente

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Uso de emociones sociales para la mejora de la interacción humano-agente

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Carrascosa Casamayor, Carlos es_ES
dc.contributor.advisor Julian Inglada, Vicente Javier es_ES
dc.contributor.advisor Rincón Arango, Jaime Andrés es_ES
dc.contributor.author Verdú Mateu, Cristian es_ES
dc.date.accessioned 2018-10-23T07:03:50Z
dc.date.available 2018-10-23T07:03:50Z
dc.date.created 2018-07-23 es_ES
dc.date.issued 2018-10-23 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/111103
dc.description.abstract Actualment, l'habilitat per reconèixer les persones en les fotografies, així com, el reconeixement d'emocions es trivial per als éssers humans. Per aquest motiu, un sistema automàtic amb aquesta capacitat seria un gran pas en el camí cap a la interacció persona-màquina. En aquest treball es descriu una aproximació per a intentar resoldre aquest problema. A més a més, el sistema deu poder-se utilitzar en plataformes del núvol, ha de ser desplegable automàticament, oferir una plataforma web per a la gestió interna i enregistrar les diferents emocions per les quals transita una persona. Per tant, obtindrem un producte destinat a identificar les emocions i les persones per tal de formalitzar l'estat emocional d'un grup. Aquest estat, pot ser usat per un humà per identificar possibles estímuls negatius que afecten a les persones i proporcionar-li dades per prendre decisions a l'hora d'homogeneïtzar l'estat emocional d'un grup de persones. es_ES
dc.description.abstract Currently, the ability to recognize people in photographs, as well as, the recognition of emotions is trivial for humans. For this reason, an automatic system with this capability would be a great step on the way to human-machine interaction. This paper describes an approach to try to solve this problem. In addition, the system must be able to be used in cloud platforms, it must be automatically deployable, it must offer a web platform for internal management and it must record the different emotions through which a person transits. Therefore, we will obtain a product designed to identify emotions and people to formalize the emotional state of a group. This state can be used by a human to identify possible negative stimuli that affects people and it provides data to make decisions when homogenizing the emotional state of a group of people. en_EN
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reconocimiento (by) es_ES
dc.subject Aprenentatge automàtic es_ES
dc.subject Reconeixement es_ES
dc.subject Expressió facial es_ES
dc.subject Processament d'imatges es_ES
dc.subject Image processing es_ES
dc.subject Face recognition es_ES
dc.subject Face expressions es_ES
dc.subject svm es_ES
dc.subject Multiagent es_ES
dc.subject Social models es_ES
dc.subject Machine learning en_EN
dc.subject.classification LENGUAJES Y SISTEMAS INFORMATICOS es_ES
dc.subject.other Máster Universitario en Inteligencia Artificial, Reconocimiento de Formas e Imagen Digital-Màster Universitari en Intel·Ligència Artificial: Reconeixement de Formes i Imatge Digital es_ES
dc.title Uso de emociones sociales para la mejora de la interacción humano-agente es_ES
dc.type Tesis de máster es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació es_ES
dc.description.bibliographicCitation Verdú Mateu, C. (2018). Uso de emociones sociales para la mejora de la interacción humano-agente. http://hdl.handle.net/10251/111103 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\69016 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem