- -

Examining the Effects of Online Social Networks and Organizational Learning Capability on Innovation Performance in the Hotel Industry

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Examining the Effects of Online Social Networks and Organizational Learning Capability on Innovation Performance in the Hotel Industry

Mostrar el registro completo del ítem

Palacios Marqués, D.; Devece Carañana, CA.; Llopis Albert, C. (2016). Examining the Effects of Online Social Networks and Organizational Learning Capability on Innovation Performance in the Hotel Industry. Psychology and Marketing. 33(12):1126-1133. doi:10.1002/mar.20948

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/111246

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Examining the Effects of Online Social Networks and Organizational Learning Capability on Innovation Performance in the Hotel Industry
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Mecánica y de Materiales - Departament d'Enginyeria Mecànica i de Materials
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The purpose of this paper is to explore the effects of online social networks and organizational learning capability on innovation performance. The paper is theory¿confirming. Theoretical relationships were tested ...[+]
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Psychology and Marketing. (issn: 0742-6046 )
DOI: 10.1002/mar.20948
Editorial:
John Wiley & Sons
Versión del editor: https://doi.org/10.1002/mar.20948
Agradecimientos:
The authors also gratefully acknowledge the support from the Spanish Ministry of Economy and Competitiveness (DER2015-65519-C2-2-R) and European Fund of Regional Development (MINECO/FEDER, UE).
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem