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Culture and purpose of Web 2.0 service adoption: a study in the USA, Korea and Spain

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Culture and purpose of Web 2.0 service adoption: a study in the USA, Korea and Spain

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Lim, S.; Palacios Marqués, D. (2011). Culture and purpose of Web 2.0 service adoption: a study in the USA, Korea and Spain. Service Industries Journal. 31(1):123-131. doi:10.1080/02642069.2010.485634

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/111711

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Título: Culture and purpose of Web 2.0 service adoption: a study in the USA, Korea and Spain
Autor: Lim, Seongbae Palacios Marqués, Daniel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The purpose of this study is to compare the characteristics of Web 2.0 application adoption among three countries with different cultural backgrounds by collecting data from the USA, Korea, and Spain. The authors ...[+]
Palabras clave: Web 2.0 , Social networking , Culture , Task support tools , Collaboration , Intelligence
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Service Industries Journal. (issn: 0264-2069 )
DOI: 10.1080/02642069.2010.485634
Editorial:
Taylor & Francis
Versión del editor: https://doi.org/10.1080/02642069.2010.485634
Tipo: Artículo

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