Mostrar el registro completo del ítem
Bustamante, J.; Kuffo, L.; Izquierdo, E.; Vaca, C. (2018). Automated Detection of Customer Experience through Social Platforms. En 2nd International Conference on Advanced Reserach Methods and Analytics (CARMA 2018). Editorial Universitat Politècnica de València. 255-255. https://doi.org/10.4995/CARMA2018.2018.8347
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/111934
Título: | Automated Detection of Customer Experience through Social Platforms | |
Autor: | Bustamante, Juan Kuffo, Leonardo Izquierdo, Edgar Vaca, Carmen | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] The emergence and acceptance of social media have become a crucial aspect of daily lives in the worldwide population. As a result of this phenomenon, it is not surprising that customers’ buying patterns exhibit ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2018/paper/view/8347 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Descripción: |
|
|
Tipo: |
|