- -

How to design the metro network for maximal accessibility potential? A comparative analysis of Shanghai.

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

How to design the metro network for maximal accessibility potential? A comparative analysis of Shanghai.

Mostrar el registro completo del ítem

Zhang, L.; Chiaradia, A. (2018). How to design the metro network for maximal accessibility potential? A comparative analysis of Shanghai. En 24th ISUF International Conference. Book of Papers. Editorial Universitat Politècnica de València. 1223-1231. doi:10.4995/ISUF2017.2017.4975

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/113405

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: How to design the metro network for maximal accessibility potential? A comparative analysis of Shanghai.
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] As metro systems become more extensive they also become more complex, an analysis of the network shape and structure can be of substantive help for planners at early design stages to effectively evaluate multiple ...[+]
Palabras clave: Urban morphology , Spatial Design Network Analysis , Metro Network , Accessibility , Shangai
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485743
Fuente:
24th ISUF International Conference. Book of Papers.
DOI: 10.4995/ISUF2017.2017.4975
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/ISUF/ISUF2017/paper/view/4975
Título del congreso: 24th ISUF 2017 - City and Territory in the Globalization Age
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Septiembre 27-29,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Localización


 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem