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Dual-Fuel Dual-Mode combustion strategy to achieve high thermal efficiency, low NOx and smoke emissions in compression ignition engines

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Dual-Fuel Dual-Mode combustion strategy to achieve high thermal efficiency, low NOx and smoke emissions in compression ignition engines

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Boronat Colomer, V. (2018). Dual-Fuel Dual-Mode combustion strategy to achieve high thermal efficiency, low NOx and smoke emissions in compression ignition engines [Tesis doctoral no publicada]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/113413

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/113413

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Metadatos del ítem

Título: Dual-Fuel Dual-Mode combustion strategy to achieve high thermal efficiency, low NOx and smoke emissions in compression ignition engines
Autor: Boronat Colomer, Vicente
Director(es): García Martínez, Antonio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha acto/lectura:
2018-10-26
Fecha difusión:
Resumen:
Elevada eficiencia térmica y mínimas emisiones contaminantes impuestas por las restrictivas normativas anticontaminación en motores alternativos representan el principal objetivos de los fabricantes de motores. La estrategia ...[+]


Elevada eficiència tèrmica i mínimes emissions contaminants impostes per les normatives anticontaminants en motores alternatius representen el principal objectiu dels fabricants de motors. La estratègia de combustió diésel ...[+]


High thermal efficiency coupled to minimum pollutants emissions imposed by the stringent standard emissions limitations in reciprocating engines represent the main target of the engine manufacturers industry. Conventional ...[+]
Palabras clave: Reactivity controlled compression ignition , Dual-fuel combustion , Particle matter , EURO VI emissions , Low temperature combustion , Engine map , Efficiency
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/113413
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Tipo: Tesis doctoral

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