- -

Generación de un modelo de negocio y diseño de la propuesta de valor para un hotel innovador

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Generación de un modelo de negocio y diseño de la propuesta de valor para un hotel innovador

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Capó Vicedo, Josep es_ES
dc.contributor.author Sandiego Lorente, Jéssica es_ES
dc.date.accessioned 2018-12-18T09:17:30Z
dc.date.available 2018-12-18T09:17:30Z
dc.date.created 2018-09-19
dc.date.issued 2018-12-18 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/114063
dc.description.abstract L objectiu d aquest treball és la creació d un hotel que unisca el món tecnològic amb el món rural. Per a la realització d aquest TFG es realitzarà en primer lloc un marc teòric on es descriuran els aspectes generals de la creació d una empresa. S explicarà la teoria del Model Canvas i es buscaran propostes de valor per al negoci. Seguidament es realitzarà un diagnòstic de la situació inicial de l empresa on descriurem detalladament de què tracta l hotel. Es realitzarà un estudi de l entorn de l empresa on s observarà el macro entorn i micro entorn d aquesta, amb la finalitat d'obtindre amenaces i oportunitats. Per al macro entorn s utilitzarà la tècnica PEST, on s estudiaran els sectors polític - legal, econòmic, sociocultural i tecnològic. Per a estudiar el micro entorn, s utilitzarà les 5 forces de Porter, on analitzarem els proveïdors, clients, competidors, competidors potencials i productes/serveis substitutius. A continuació realitzarem la Generació del model de negoci, el qual consta de 5 parts: - El llenç: Ens servirà per a descriure, visualitzar, avaluar i modificar els models de negoci. Distingim per mòduls com pot ser les relacions de clients, fonts d ingressos, associacions claus, etc. - Els patrons: On descriurem models de negoci que tenen característiques similars, organitzacions similars dels diferents mòduls del model de negoci amb l objectiu de definir i descriure els patrons de model de negoci. - El disseny: Es plasmaran varies tècniques i eines procedents del món del disseny que poden ajudar a millorar i crear models de negoci mes innovadors. - L estratègia: S estudiarà el entorn del model de negoci, l avaluació del model de negoci, una perspectiva del model de negoci sobre l estratègia de l oceà blau i la gestió de diversos models de negoci en una mateixa empresa. - Els processos: Lligarem els conceptes i les eines amb el fi de simplificar la tasca de configuració i posada en marxa d una iniciativa de disseny de model de negoci. Per a dissenyar la proposta de valor tindrem 4 parts: - El llenç: El llenç de la proposta de valor te dos costats. Amb el perfil del client s aclarirà la comprensió que hi ha sobre ells. Amb el mapa de valor es descriurà com es pretén crear valor per al client. Aconseguint el encaix entre els 2 quant ambdues coincideixen. - Dissenyar: Impulsa el disseny de la proposta de valor amb possibilitats de prototips per a un dels punts de partida. Donar forma a les propostes de valor comprenent als clients, seleccionar les que es vulguin explorar amb profunditat, prenent decisions i trobar el model de negoci adequat. - Provar: Disminueix el risc i la incertesa de les idees per a propostes de valor noves i millorades, decidint que provar. Començant a realitzar proves pas a pas, i extraure conclusions dels experiments abans de reunir-los tots i mesurar els seu progrés. - Ajustar: S utilitzarà els llenç de la proposta de valor i del model de negoci com a idiota comú per a crear alineació en totes les parts de l empresa, mentre s ajusten contínuament. Procurar mesurar i controlar les propostes de valor i models de negoci per a millorar sense parar i re inventant constantment. Per finalitzar es realitzaran unes conclusions i la bibliografia. es_ES
dc.format.extent 179 es_ES
dc.language Español es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) es_ES
dc.subject Model canvas es_ES
dc.subject Modelo Canvas es_ES
dc.subject Business Canvas model es_ES
dc.subject Hotel es_ES
dc.subject Hostelería es_ES
dc.subject Plan de negocio es_ES
dc.subject.classification ORGANIZACION DE EMPRESAS es_ES
dc.subject.other Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses es_ES
dc.title Generación de un modelo de negocio y diseño de la propuesta de valor para un hotel innovador es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses es_ES
dc.description.bibliographicCitation Sandiego Lorente, J. (2018). Generación de un modelo de negocio y diseño de la propuesta de valor para un hotel innovador. http://hdl.handle.net/10251/114063 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\84102 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem