- -

Twitter y fomento lector: dinamizando la lectura en el aula

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Twitter y fomento lector: dinamizando la lectura en el aula

Show full item record

Heredia Ponce, H.; Amar Rodríguez, V. (2018). Twitter y fomento lector: dinamizando la lectura en el aula. Lenguaje y Textos. (48):59-70. doi:10.4995/lyt.2019.10119

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/114880

Files in this item

Item Metadata

Title: Twitter y fomento lector: dinamizando la lectura en el aula
Secondary Title: Twitter and promotion reader: enhancing reading in the classroom
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Twitter is still one of the social networks that teens now use to communicate with their friends. Faced with this situation, based on the idea that students do not approach reading due to their lack of reading ...[+]


[ES] Twitter sigue siendo una de las redes sociales que hoy en día utilizan los adolescentes para comunicarse con sus amistades. Ante esta situación, partiendo de la idea de que los alumnos no se acercan a la lectura por ...[+]
Subjects: Twitter , Lectura , Experiencia lectora , Disfrute , Competencia lectora , Reading , Reading experience , Enjoyment , Promotion reader
Copyrigths: Embargado
Source:
Lenguaje y Textos. (issn: 1133-4770 )
DOI: 10.4995/lyt.2019.10119
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/lyt.2019.10119
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record