Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author | Reverter-Bañón, Sonia | es_ES |
dc.date.accessioned | 2019-04-08T06:54:56Z | |
dc.date.available | 2019-04-08T06:54:56Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-84-09-05889-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/119075 | |
dc.description.abstract | En el camp de la reflexió filosòfica la concepció patriarcal de l’ésser humà ha implicat una visió esbiaixada d’allò que som com humans, del què és la realitat i el coneixement. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere de Filosofia ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta que faciliten als professors ensenyar a l’aula a reconèixer i apoderar els coneixements filosòfics que duguen a una comprensió de l’esser humà completa i diversa. | es_ES |
dc.format.extent | 40 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Xarxa Vives d'Universitats | es_ES |
dc.rights | Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa) | es_ES |
dc.subject | Perspectiva de Género | es_ES |
dc.subject | Docencia universitaria | es_ES |
dc.subject | Filosofía | es_ES |
dc.title | Filosofia: Guía per a una docència universitària amb perspectiva de gènere | es_ES |
dc.type | Libro | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Reverter-Bañón, S. (2018). Filosofia: Guía per a una docència universitària amb perspectiva de gènere. Xarxa Vives d’Universitats. http://hdl.handle.net/10251/119075 | es_ES |
dc.relation.publisherversion | https://www.vives.org/serveis/guies-per-a-una-docencia-universitaria-amb-perspectiva-de-genere/ | es_ES |