- -

Clustering the mediators between the sales control systems and the sales performance using the AMO model: A narrative systematic literature review

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Clustering the mediators between the sales control systems and the sales performance using the AMO model: A narrative systematic literature review

Mostrar el registro completo del ítem

Benet-Zepf, AT.; Marin-Garcia, JA.; Küster, I. (2018). Clustering the mediators between the sales control systems and the sales performance using the AMO model: A narrative systematic literature review. Intangible Capital. 14(2):387-408. https://doi.org/10.3926/ic.1222

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/120248

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Clustering the mediators between the sales control systems and the sales performance using the AMO model: A narrative systematic literature review
Autor: Benet-Zepf, Alejandro Teodoro Marin-Garcia, Juan A. Küster, Ines
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Purpose: To identify all types of sales force control systems in the academic literature, and to cluster the mediators between these controls and the performances, according to the AMO model (abilities, motivations, ...[+]
Palabras clave: Sales control systems , Sales management , AMO model , Behavior control , Output control
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Intangible Capital. (issn: 1697-9818 )
DOI: 10.3926/ic.1222
Editorial:
Omnia Publisher SL
Versión del editor: https://doi.org/10.3926/ic.1222
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem