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Analysis of the Influence of Geometric Design Consistency on Vehicle CO2 Emissions

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Analysis of the Influence of Geometric Design Consistency on Vehicle CO2 Emissions

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Llopis-Castelló, D.; Camacho-Torregrosa, FJ.; García García, A. (2019). Analysis of the Influence of Geometric Design Consistency on Vehicle CO2 Emissions. Transportation Research Part D Transport and Environment. 69:40-50. https://doi.org/10.1016/j.trd.2019.01.029

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/120462

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Título: Analysis of the Influence of Geometric Design Consistency on Vehicle CO2 Emissions
Autor: Llopis-Castelló, David Camacho-Torregrosa, Francisco Javier García García, Alfredo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería e Infraestructura de los Transportes - Departament d'Enginyeria i Infraestructura dels Transports
Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería de la Construcción y de Proyectos de Ingeniería Civil - Departament d'Enginyeria de la Construcció i de Projectes d'Enginyeria Civil
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Highway vehicles driving on rural roads account for more than 50% of all CO2 emissions produced by the transportation sector in Europe. Although the policy measures to mitigate Greenhouse Gas emissions are increasing, ...[+]
Palabras clave: Geometric design consistency , CO2 emission , Two-lane rural road , Traffic operation , Environmentally-friendly transport , Naturalistic data
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Transportation Research Part D Transport and Environment. (issn: 1361-9209 )
DOI: 10.1016/j.trd.2019.01.029
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.trd.2019.01.029
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//TRA2013-42578-P/ES/ESTUDIO EXPERIMENTAL DE LA FUNCIONALIDAD Y SEGURIDAD DE LAS CARRETERAS CONVENCIONALES/
Agradecimientos:
The presented study is part of the research project titled “CASEFU – Estudio experimental de la funcionalidad y seguridad de las carreteras convencionales” (TRA2013-42578-P), subsidized by the Spanish Ministryof ...[+]
Tipo: Artículo

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