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Factors that influence the success of companies in the sharing economy sector, when expanding their market: A case study of HomySpace´s expand

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Factors that influence the success of companies in the sharing economy sector, when expanding their market: A case study of HomySpace´s expand

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Giourgali, A. (2019). Factors that influence the success of companies in the sharing economy sector, when expanding their market: A case study of HomySpace´s expand. http://hdl.handle.net/10251/121734

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Título: Factors that influence the success of companies in the sharing economy sector, when expanding their market: A case study of HomySpace´s expand
Autor: Giourgali, Artemis
Director(es): Segarra Oña, María del Val
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha acto/lectura:
2019-05-23
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Businesses that are considering expansion, have an interest in knowledge about factors that contribute to the success or failure in that act. Armed with this knowledge, they can evaluate their own prospects and potential ...[+]


[ES] Las empresas que están considerando expandirse tienen interés en conocer los factores que contribuyen al éxito o fracaso de ese acto. Armados con este conocimiento, pueden evaluar sus propios prospectos y riesgos ...[+]
Palabras clave: Factores de éxito , Business growth , Scaling , Business expansion factors , New market investment , Economía compartida , Expansión de mercado , Sharing economy , Market expansion
Derechos de uso: Cerrado
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Titulación: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis
Tipo: Tesis de máster

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