- -

LEADING THE WAY AND SHOWING AFFILIATION: PARTICIPATORY ROLES IN A SEMI-STRUCTURED NARRATIVE INTERVIEW

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

LEADING THE WAY AND SHOWING AFFILIATION: PARTICIPATORY ROLES IN A SEMI-STRUCTURED NARRATIVE INTERVIEW

Mostrar el registro completo del ítem

Paredes, K.; Cordella, M. (2011). LEADING THE WAY AND SHOWING AFFILIATION: PARTICIPATORY ROLES IN A SEMI-STRUCTURED NARRATIVE INTERVIEW. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 6:275-288. https://doi.org/10.4995/rlyla.2011.908

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/12404

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: LEADING THE WAY AND SHOWING AFFILIATION: PARTICIPATORY ROLES IN A SEMI-STRUCTURED NARRATIVE INTERVIEW
Autor: Paredes, Katie Cordella, Marisa
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper outlines the participatory roles of narrators and interviewers in the process of unfolding personal stories. Fifteen secondary school students of Hispanic-Australian background enrolled in intermediate ...[+]
Palabras clave: Participatory roles , Interactional roles , Personal narratives , Affiliation , Discourse analysis
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2011.908
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/rlyla.2011.908
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem