- -

Using Active Learning Spaces to Support Flipped Classroom

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using Active Learning Spaces to Support Flipped Classroom

Mostrar el registro completo del ítem

Li, R.; Zhu, L.; Singh, J.; Mo, Y. (2019). Using Active Learning Spaces to Support Flipped Classroom. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 223-232. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9243

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124159

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using Active Learning Spaces to Support Flipped Classroom
Autor: Li, Rui Zhu, Lei Singh, JT Mo, Yongyi
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Flipped Classroom, an emerging type of blended instruction, has become a popular pedagogical approach in the recent years. Active learning classroom spaces have been implemented in many university campuses to facilitate ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Active learning spaces , Flipped classroom , Active learning , Student engagement , Distance education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9243
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9243
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem