- -

Online customer reviews in social media and brand reputation in the tourism sector

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Online customer reviews in social media and brand reputation in the tourism sector

Show full item record

Hamdan, M. (2019). ONLINE CUSTOMER REVIEWS IN SOCIAL MEDIA AND BRAND REPUTATION IN THE TOURISM SECTOR. http://hdl.handle.net/10251/124239

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/124239

Files in this item

Item Metadata

Title: Online customer reviews in social media and brand reputation in the tourism sector
Secondary Title: Comentarios en línea de los clientes en las redes sociales y la reputación de la marca en el sector turístico
Author: Hamdan, Mais
Director(s): Canós Darós, Lourdes Guijarro Tarradellas, Ester
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2019-07-11
Issued date:
Abstract:
[EN] Online customer reviews have become a natural part of the online marketplace for both customers and companies in the last few years. For the hotels and accommodation companies, the key factor of success is knowing ...[+]


[ES] Los comentarios de los clientes en línea se han convertido en una parte natural del mercado tanto para clientes como para empresas en los últimos años. Para los hoteles y empresas de alojamiento, el factor clave del ...[+]
Subjects: Multicriteria techniques , Brand reputation , Online customer review , Social media , Reputación de la marca , Comentarios en línea de clientes , Redes sociales , Técnicas multicriterio , Sector turístico
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Gestión de Empresas, Productos y Servicios-Màster Universitari en Gestió D'Empreses, Productes i Serveis
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record