- -

The Benefits of an action reflective assessment using role-plays in teaching mediation

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The Benefits of an action reflective assessment using role-plays in teaching mediation

Mostrar el registro completo del ítem

Collins, P. (2019). The Benefits of an action reflective assessment using role-plays in teaching mediation. En HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 441-449. https://doi.org/10.4995/HEAD19.2019.9192

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/125844

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The Benefits of an action reflective assessment using role-plays in teaching mediation
Autor: Collins, Pauline
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Introducing action reflection learning into a law course to instil life-long learner skills and enable students to adapt to a new style of lawyering is essential if 21st Century lawyer needs are to be met. The paper ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Action reflective assessment , Role-plays , Mediation , Legal education
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490486610
Fuente:
HEAD'19. 5th International Conference on Higher Education Advances. (issn: 2603-5871 )
DOI: 10.4995/HEAD19.2019.9192
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD19/paper/view/9192
Título del congreso: Fifth International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: València, Spain
Fecha congreso: Junio 26-28, 2019
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem