Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Cucala Félix, Antonio | es_ES |
dc.contributor.advisor | García Félix, Vicenta Eloína | es_ES |
dc.contributor.author | Raga Ferrer, Laura | es_ES |
dc.date.accessioned | 2019-09-30T15:24:03Z | |
dc.date.available | 2019-09-30T15:24:03Z | |
dc.date.created | 2019-09-09 | |
dc.date.issued | 2019-09-30 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/126695 | |
dc.description.abstract | [EN] This work aims to offer a programming for the artistic education subject in the sixth grade of primary. In order to execute this task, it is necessary to analyse the deficiencies of the primary school activities and the application of concepts, contents and methodologies to improve the education process in the artistic field taking in consideration the current legislation. In addition, the information has been obtained from the current organization of the subject in order to improve the quality of the teaching-learning process in order to carry out the corresponding didactic units. Therefore, its claim is related to approach students to the study of the environment, the individual and their relationship with society through avant-garde art. | es_ES |
dc.description.abstract | Aquest treball pretén oferir una programació per a l¿assignatura d¿Educació Artística: Plàstica en el curs de sisè de primària. D¿aquesta manera i dins d¿uns paràmetres i un marc legislatiu ja establert per la pròpia llei educativa, convé analitzar les carències d¿aquelles activitats exercides en l¿aula, així com dels conceptes, continguts i metodologies aplicades per tal de millorar tant l¿aprenentatge com l¿actuació docent en l¿àmbit artístic. Cal afegir que, per tal de realitzar les unitats didàctiques adients, s¿ha obtingut informació de l¿actual organització de l¿assignatura a fi de millorar la qualitat del procés d¿ensenyament-aprenentatge. Així doncs, la seua pretensió ha sigut apropar a l¿alumnat l¿estudi de l¿entorn, l¿individu i la seua relació amb la societat a través de l¿art d'avantguarda. | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Programació | es_ES |
dc.subject | educació artística | es_ES |
dc.subject | plàstica | es_ES |
dc.subject | primària | es_ES |
dc.subject | ensenyament-aprenentatge | es_ES |
dc.subject | unitats didàctiques | es_ES |
dc.subject | art. | es_ES |
dc.subject | Programming | es_ES |
dc.subject | artistic education | es_ES |
dc.subject | plastic arts | es_ES |
dc.subject | primary | es_ES |
dc.subject | teaching-learning | es_ES |
dc.subject | didactic units | es_ES |
dc.subject.classification | PINTURA | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts | es_ES |
dc.title | El arte de vanguardia en la educación primaria | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación Arte y Entorno - Centre d'Investigació Art i Entorn | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Raga Ferrer, L. (2019). El arte de vanguardia en la educación primaria. http://hdl.handle.net/10251/126695 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\103850 | es_ES |