- -

El arte de vanguardia en la educación primaria

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

El arte de vanguardia en la educación primaria

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Cucala Félix, Antonio es_ES
dc.contributor.advisor García Félix, Vicenta Eloína es_ES
dc.contributor.author Raga Ferrer, Laura es_ES
dc.date.accessioned 2019-09-30T15:24:03Z
dc.date.available 2019-09-30T15:24:03Z
dc.date.created 2019-09-09
dc.date.issued 2019-09-30 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/126695
dc.description.abstract [EN] This work aims to offer a programming for the artistic education subject in the sixth grade of primary. In order to execute this task, it is necessary to analyse the deficiencies of the primary school activities and the application of concepts, contents and methodologies to improve the education process in the artistic field taking in consideration the current legislation. In addition, the information has been obtained from the current organization of the subject in order to improve the quality of the teaching-learning process in order to carry out the corresponding didactic units. Therefore, its claim is related to approach students to the study of the environment, the individual and their relationship with society through avant-garde art. es_ES
dc.description.abstract Aquest treball pretén oferir una programació per a l¿assignatura d¿Educació Artística: Plàstica en el curs de sisè de primària. D¿aquesta manera i dins d¿uns paràmetres i un marc legislatiu ja establert per la pròpia llei educativa, convé analitzar les carències d¿aquelles activitats exercides en l¿aula, així com dels conceptes, continguts i metodologies aplicades per tal de millorar tant l¿aprenentatge com l¿actuació docent en l¿àmbit artístic. Cal afegir que, per tal de realitzar les unitats didàctiques adients, s¿ha obtingut informació de l¿actual organització de l¿assignatura a fi de millorar la qualitat del procés d¿ensenyament-aprenentatge. Així doncs, la seua pretensió ha sigut apropar a l¿alumnat l¿estudi de l¿entorn, l¿individu i la seua relació amb la societat a través de l¿art d'avantguarda. es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Programació es_ES
dc.subject educació artística es_ES
dc.subject plàstica es_ES
dc.subject primària es_ES
dc.subject ensenyament-aprenentatge es_ES
dc.subject unitats didàctiques es_ES
dc.subject art. es_ES
dc.subject Programming es_ES
dc.subject artistic education es_ES
dc.subject plastic arts es_ES
dc.subject primary es_ES
dc.subject teaching-learning es_ES
dc.subject didactic units es_ES
dc.subject.classification PINTURA es_ES
dc.subject.other Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts es_ES
dc.title El arte de vanguardia en la educación primaria es_ES
dc.type Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación Arte y Entorno - Centre d'Investigació Art i Entorn es_ES
dc.contributor.affiliation Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts es_ES
dc.description.bibliographicCitation Raga Ferrer, L. (2019). El arte de vanguardia en la educación primaria. http://hdl.handle.net/10251/126695 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\103850 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem