Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | García Rupérez, Jaime | es_ES |
dc.contributor.author | Guill Santiago, Andrea | es_ES |
dc.date.accessioned | 2019-10-16T16:37:52Z | |
dc.date.available | 2019-10-16T16:37:52Z | |
dc.date.created | 2019-09-26 | |
dc.date.issued | 2019-10-16 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/128677 | |
dc.description.abstract | [CA] Aquest treball comprén tot el procés de les realitzacions en directe, des de la preproducció, on es planifica la retransmissió; tenint en compte diversos aspectes com pot ser l’espai físic on es realitza l’acció, el pressupost del qual disposem, el tipus de material que l’entorn precisa, etcètera. Fins a la producció, que comença setmanes abans amb la gravació del material que s’utilitzarà com vídeos d’arxiu al directe, el disseny del grafisme, etcètera. En aquest anàlisi estudiarem el cas concret de la retransmissió de la desfilada del Carnestoltes de Gandia, un carnestoltes molt arrelat que compta amb milers de participats, però encara amb més espectadors. S’innovarà amb la disposició de les càmeres, però sempre atenent a les condicions i gestionant els tràmits necessaris, com més avant es detalla. A més, per rendibilitzar la senyal, serà venuda i emesa per diverses plataformes. | es_ES |
dc.description.abstract | [EN] This work covers all the process of live productions, begining with the preproduction, where the retransmission is planned taking into account various aspects; as for example, the physical space where the action is performed, the budget we have, the kind of material the environment requires… Until the production, which starts some weeks before with the recording of the material that it will be used as live footage, graphic design, etc. In this analysis, we are going to study the retransmissions of the carnival parade of Gandia, a deep-rooted carnival that has thousands of participants, but still more spectators. Furthermore, we are going to innovate with the disposition of the cameras, but always attending to the conditions and managing the necessary procedures, as detailed below. In addition, to make the signal profitable, it will be sold and broadcasted on several platforms. | es_ES |
dc.format.extent | 42 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reconocimiento (by) | es_ES |
dc.subject | Realització | es_ES |
dc.subject | Multi-càmera | es_ES |
dc.subject | Directe | es_ES |
dc.subject | Production | es_ES |
dc.subject | Multi-camera | es_ES |
dc.subject | Live | es_ES |
dc.subject.classification | TEORIA DE LA SEÑAL Y COMUNICACIONES | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual | es_ES |
dc.title | Realització multi-càmera en directe d'un esdeveniment | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicaciones - Departament de Comunicacions | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Tecnología Nanofotónica - Institut Universitari de Tecnologia Nanofotònica | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Guill Santiago, A. (2019). Realització multi-càmera en directe d'un esdeveniment. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/128677 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\100601 | es_ES |