- -

El efecto narrativo: storytelling como estrategia de marketing en redes sociales

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

El efecto narrativo: storytelling como estrategia de marketing en redes sociales

Show full item record

Cabrera Mir, J. (2019). El efecto narrativo: storytelling como estrategia de marketing en redes sociales. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/129121

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/129121

Files in this item

Item Metadata

Title: El efecto narrativo: storytelling como estrategia de marketing en redes sociales
Author: Cabrera Mir, Joshua
Director(s): Cabrera Méndez, Margarita
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Instituto de Diseño para la Fabricación y Producción Automatizada - Institut de Disseny per a la Fabricació i Producció Automatitzada
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Read date / Event date:
2019-09-26
Issued date:
Abstract:
[ES] Internet y las redes sociales son una poderosa herramienta que las empresas y entidades deben atender. En estos espacios digitales, los clientes y los usuarios no son meros receptores, son también protagonistas. Este ...[+]


[EN] Internet and social networks are a powerful tool that companies and entities must attend. In these digital spaces, customers and users are not mere receivers, they are also protagonists. This work aproaches how an ...[+]
Subjects: Storytelling , Marketing , Redes sociales , Historias , Social Networks , Stories
Copyrigths: Reconocimiento (by)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Contenidos y Aspectos Legales en la Sociedad de la Información-Màster Universitari en Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record