- -

Initial Debate as an Innovative Method to Introduce a New Subject

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Initial Debate as an Innovative Method to Introduce a New Subject

Mostrar el registro completo del ítem

Sanchis, R.; Poler, R. (2019). Initial Debate as an Innovative Method to Introduce a New Subject. INTED proceedings (Online). 3966-3973. https://doi.org/10.21125/inted.2019.1001

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/129736

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Initial Debate as an Innovative Method to Introduce a New Subject
Autor: Sanchis, R. Poler, R.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The first class of a course is normally devoted to introducing students to the different aspects of a subject such as the themes, contents, evaluation methods, professors, contact information, among others. However, ...[+]
Palabras clave: Initial Debate , Innovative Method , Subject Introduction , Engineering Master Degree , Students Knowledge Level
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
INTED proceedings (Online). (eissn: 2340-1079 )
DOI: 10.21125/inted.2019.1001
Editorial:
International Association of Technology, Education and Development
Versión del editor: http://doi.org/10.21125/inted.2019.1001
Título del congreso: 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2019)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: Marzo 11-13,2019
Tipo: Artículo Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem