Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Calabuig Tormo, Carola | es_ES |
dc.contributor.advisor | Carbó Solera, Lara | es_ES |
dc.contributor.author | Troiano Albareda, Eduard | es_ES |
dc.date.accessioned | 2019-10-28T15:48:30Z | |
dc.date.available | 2019-10-28T15:48:30Z | |
dc.date.created | 2019-09-25 | |
dc.date.issued | 2019-10-28 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/129879 | |
dc.description.abstract | [CA] El present Treball Final del Màster té com a objectiu d’estudi el procés que va viure l’autor del mateix en el seu pas per la organització de Farmacèutics Mundi. Al llarg d’aquest treball es s’exposa com ha estat el procés d’integració de l’estudiant en el projecte de la entitat i quines han estat les experiències i dificultats viscudes. Al llarg del treball s’explicarà tant les bases de la organització com del projecte en sí. Al ser un projecte per a l’àrea d’Educació pel Desenvolupament de Farmacèutics Mundi, s’ubicarà aquesta i quina és la posició que té el propi equip tècnic respecte al enfocament de l’Educació per la Ciutadania Global. Tan mateix, això és de rellevància doncs té una influència en els resultats finals d’aquest projecte que son la creació d’una eina pedagògica per a centres educatius amb cursos de formació professional, sobretot de les branques sanitària i de gènere. Aquests materials venen a complementar els que ja existien de la primera part d’aquest projecte, que ja havia estat aprovat per la Generalitat Valenciana amb anterioritat. D’aquesta manera es pot avançar que el treball va fent referencia a dues parts del projecte, doncs es un projecte que per magnitud i temporalitat es va haver de dividir en dues fases diferenciades. L’estudiant va entrar a formar part de l’equip tècnic en el moment d’executar les activitats de la primera part. Aquest fet facilitar la participació en el disseny i formulació de la segona part, incloent-hi la creació dels darrers materials pedagògics per al projecte. Per acabar hi ha una sèrie de recomanacions que es fan per ajudar en la utilització dels materials pedagògics creats. Per altra banda també n’hi ha dirigides a l’organització i al equip tècnic de l’àrea d’Educació pel Desenvolupament per a millorar els processos de seguiment de les persones que estiguin fent les pràctiques curriculars a l’organització. | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Educació per la ciutadania global | es_ES |
dc.subject | Justícia Social | es_ES |
dc.subject | Transformació Social | es_ES |
dc.subject | Educació formal | es_ES |
dc.subject | ONGD | es_ES |
dc.subject | Agència Política | es_ES |
dc.subject.classification | PROYECTOS DE INGENIERIA | es_ES |
dc.subject.other | Máster Universitario en Cooperación Al Desarrollo-Màster Universitari en Cooperació Al Desenvolupament | es_ES |
dc.title | Creació de materials didàctics en Educació per la Ciutadania global en l àmbit formal per a l' ONGD Farmacèutics Mundi a València | es_ES |
dc.type | Tesis de máster | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Proyectos de Ingeniería - Departament de Projectes d'Enginyeria | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Troiano Albareda, E. (2019). Creació de materials didàctics en Educació per la Ciutadania global en l àmbit formal per a l' ONGD Farmacèutics Mundi a València. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/129879 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\115263 | es_ES |