- -

Análisis de la estrategia de la Valencia film office y el turismo cinematográfico en Valencia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Análisis de la estrategia de la Valencia film office y el turismo cinematográfico en Valencia

Show full item record

Such Reche, F. (2019). Análisis de la estrategia de la Valencia film office y el turismo cinematográfico en Valencia. http://hdl.handle.net/10251/129968

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/129968

Files in this item

Item Metadata

Title: Análisis de la estrategia de la Valencia film office y el turismo cinematográfico en Valencia
Author: Such Reche, Fernando
Director(s): Roig Merino, Bernat
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2019-09-26
Issued date:
Abstract:
[ES] El turismo cinematográfico es un mercado en auge y con un gran potencial. Las ciudades destinan cada vez más recursos a potenciar producciones audiovisuales en sus calles, tanto por los ingresos que reporta directamente ...[+]


[EN] Film tourism is a rising market with great potential. The cities are increasingly placing more resources to encourage audio-visual productions in their streets, both for the income that they report to the local companies ...[+]
Subjects: Turismo , Turismo cinematográfico , Cine , Valencia , Comisiones fílmicas. , Tourism , Film tourism , Movie tourism , Cinematography , Film commission , Film office
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Turismo-Grau en Turisme
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Location


 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record