- -

Rediseño de identidad corporativa y packaging Marca el campiñero

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Rediseño de identidad corporativa y packaging Marca el campiñero

Show full item record

Ferri Barberán, A. (2019). Rediseño de identidad corporativa y packaging Marca el campiñero. http://hdl.handle.net/10251/130505

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/130505

Files in this item

Item Metadata

Title: Rediseño de identidad corporativa y packaging Marca el campiñero
Author: Ferri Barberán, Alberto
Director(s): Barreiro Diez, José Antonio
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Pintura - Departament de Pintura
Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Read date / Event date:
2019-07-12
Issued date:
Abstract:
[ES] En el siguiente documento se va a realizar el estudio y proceso del rediseño de la imagen e identidad corporativa de una empresa real, llamada "El Campiñero". Esta empresa se encarga de la producción y comercialización ...[+]


[EN] El Campiñero is a company of virgin olive oil production and distribution around Europe. We are working in a new corporative identity of el Campiñero and it will come fresh and with a new image. The project is to ...[+]
Subjects: Branding , Producto , Identidad corporativa , Rediseño , Packaging , Diseño gráfico , Product , Corporate identity , Redesign , Grhapic desing.
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record