Abstract:
|
[EN] The purpose of this PROJECT is to describe the corrective measures necessary to reduce the acoustic impact produced by the section of the railway line in the study area (non-underground section of the tracks shared ...[+]
[EN] The purpose of this PROJECT is to describe the corrective measures necessary to reduce the acoustic impact produced by the section of the railway line in the study area (non-underground section of the tracks shared by lines 1, 2 and 7 of Metrovalencia, in the district of Sant Isidre of the city of Valencia, specifically, between the end of the slab of cover of the underground section, at the height of the intersection of the avenue of Les Tres Creus with Campos Crespo street, until the current stop of Metro Valencia, that is outside the scope of this project). These actions must be planned and projected within a framework of analysis that considers, on the one hand, the substantial improvement of the urban integration of the railway section, the construction procedure and its effect on Metrovalencia line 1 and 2 (both at the level of exploitation and the presence of high voltage elements close to the works area) and the economic amount of the works object of this project.
[-]
[CA] L'objecte del present PROJECTE és descriure les mesures correctores necessàries per minorar l'impacte acústic que produeix el tram de la línia fèrria a la zona d'estudi (tram no subterrani de les vies compartides per ...[+]
[CA] L'objecte del present PROJECTE és descriure les mesures correctores necessàries per minorar l'impacte acústic que produeix el tram de la línia fèrria a la zona d'estudi (tram no subterrani de les vies compartides per les línies 1, 2 i 7 de Metrovalencia, al barri de Sant Isidre de la ciutat de València, concretament, entre el final de la llosa de coberta del tram soterrat, a l'altura de l'encreuament de l'avinguda de les Tres Creus amb el carrer Campos Crespo, fins a la parada actual de Metro València, que queda fora de l'àmbit del present projecte). Aquestes actuacions han de plantejar-se i projectar-se dins d'un marc d'anàlisi que consideri d'una banda, la millora substancial de la integració urbana del tram ferroviari, el procediment constructiu i la seva afecció a la línia 1 i 2 de Metrovalencia (tant a nivell d'explotació com a la presència d'elements d'alta tensió propers a la zona d'obres) i la quantia econòmica que suposen les obres objecte del present projecte.
[-]
[ES] El objeto del presente PROYECTO es describir las medidas correctoras necesarias para minorar el impacto acústico que produce el tramo de la línea férrea en la zona de estudio (tramo no subterráneo de las vías compartidas ...[+]
[ES] El objeto del presente PROYECTO es describir las medidas correctoras necesarias para minorar el impacto acústico que produce el tramo de la línea férrea en la zona de estudio (tramo no subterráneo de las vías compartidas por las líneas 1, 2 y 7 de Metrovalencia, en el barrio de Sant Isidre de la ciudad de Valencia, concretamente, entre el final de la losa de cubierta del tramo soterrado, a la altura del cruce de la avenida de les Tres Creus con la calle Campos Crespo, hasta la parada actual de Metro Valencia, que queda fuera del ámbito del presente proyecto). Estas actuaciones deben plantearse y proyectarse dentro de un marco de análisis que considere por una parte, la mejora sustancial de la integración urbana del tramo ferroviario, el procedimiento constructivo y su afección a la línea 1 y 2 de Metrovalencia (tanto a nivel de explotación como a la presencia de elementos de alta tensión próximos a la zona de obras) y la cuantía económica que suponen las obras objeto del presente proyecto.
[-]
|