- -

Arquitectura y Pedagogía. Caso de estudio: Escuelas Waldorf

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Arquitectura y Pedagogía. Caso de estudio: Escuelas Waldorf

Show full item record

Vicente Moya, E. (2018). Arquitectura y Pedagogía. Caso de estudio: Escuelas Waldorf. http://hdl.handle.net/10251/134458

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/134458

Files in this item

Item Metadata

Title: Arquitectura y Pedagogía. Caso de estudio: Escuelas Waldorf
Author: Vicente Moya, Eva
Director(s): Sentieri Omarrementeria, Carla
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Proyectos Arquitectónicos - Departament de Projectes Arquitectònics
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Arquitectura - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura
Read date / Event date:
2018-10-25
Issued date:
Abstract:
[ES] La pedagogía está estrechamente ligada a la arquitectura de la escuela donde el niño pasa la mayor parte del tiempo de su infancia. Existe un sistema educativo que tiene especial cuidado para que la propia arquitectura ...[+]


[EN] The pedagogy is tightly linked to the school's architecture where the child spends most of his childhood time. There is an educational system that takes special care about the influence of the architecture in the ...[+]
Subjects: Arquitectura , Escuelas , Pedagogía , Waldorf , Rudolf Steiner. , Architecture , Schools , Pedagogy
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Fundamentos de la Arquitectura-Grau en Fonaments de l'Arquitectura
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record