Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Mejía Vallejo, Clara Elena | es_ES |
dc.contributor.author | Tamarit Ferrer, Neus | es_ES |
dc.date.accessioned | 2020-01-14T12:42:31Z | |
dc.date.available | 2020-01-14T12:42:31Z | |
dc.date.created | 2019-09-25 | |
dc.date.issued | 2020-01-14 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/134487 | |
dc.description.abstract | [ES] La ciutat, un coàgul d edificis rodejat per borses agrícoles, dona l esquena a l horta, la contempla des de les altures, sempre llesta per fer un salt endavant i colonitzar un tram més d espai verd per convertir-lo en carn d especulació. És quasi impossible trobar algun límit en la ciutat en el que es considere que s ha realitzat un tractament més o menys sensible, respectuós o que implique una mínima relació entre l edificació i l horta. Simplement l edificació s interromp bruscament, sense cap variació de la tipologia respecte a les edificacions interiors de la ciutat, emplenant tots els espais que la normativa vigent permet edificar. Sembla necessari l estudi d un tractament del límit, que potencie la relació de València amb la seua horta, enriquint les connexions entre ambdues i a l hora, proposar un model urbà que per la seua pròpia morfologia impossibilite un creixement esquizofrènic e irresponsable que acabe per condemnar l Horta de València. El present estudi tindrà com a objectiu, per tant, aprofundir en el potencial de l horta de València per incentivar-ne les seues riqueses, així com estudiar les carències en la confrontació de la ciutat per recollir un elenc d accions amb la finalitat de aconseguir un límit amb l horta dinàmic i participatiu, que incite a la interrelació d espais sempre garantint la protecció de l espai natural agrícola. El programa de l Escola d Arquitectura pretenen ser l element articulador que definisca un límit entre ciutat i horta. Es busca la participació directa dels estudiants i professors en el dia a dia de l Horta, de forma que es desenvolupe una sensibilitat cap a l entorn que forme part de la formació de l arquitecte. Es proposa, a més, un Centre d Interpretació del Paisatge en el qual, de forma divulgativa, es forme sobre el paisatge de València a qualsevol tipus de públic. | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Arquitectura | es_ES |
dc.subject | Aprenentatge | es_ES |
dc.subject | Paisaje | es_ES |
dc.subject | Horta | es_ES |
dc.subject | Nord | es_ES |
dc.subject | Cultiu | es_ES |
dc.subject | Protección | es_ES |
dc.subject | Ciutat. | es_ES |
dc.subject.classification | PROYECTOS ARQUITECTONICOS | es_ES |
dc.subject.other | Máster Universitario en Arquitectura-Màster Universitari en Arquitectura | es_ES |
dc.title | Aprendiendo de la Huerta: Escuela de Arquitectura y Centro de Interpretación del Paisaje de València | es_ES |
dc.type | Tesis de máster | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Tamarit Ferrer, N. (2019). Aprendiendo de la Huerta: Escuela de Arquitectura y Centro de Interpretación del Paisaje de València. http://hdl.handle.net/10251/134487 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\109917 | es_ES |