- -

Aprendiendo de la Huerta: Escuela de Arquitectura y Centro de Interpretación del Paisaje de València

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Aprendiendo de la Huerta: Escuela de Arquitectura y Centro de Interpretación del Paisaje de València

Mostrar el registro sencillo del ítem

Ficheros en el ítem

dc.contributor.advisor Mejía Vallejo, Clara Elena es_ES
dc.contributor.author Tamarit Ferrer, Neus es_ES
dc.date.accessioned 2020-01-14T12:42:31Z
dc.date.available 2020-01-14T12:42:31Z
dc.date.created 2019-09-25
dc.date.issued 2020-01-14 es_ES
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/134487
dc.description.abstract [ES] La ciutat, un coàgul d edificis rodejat per borses agrícoles, dona l esquena a l horta, la contempla des de les altures, sempre llesta per fer un salt endavant i colonitzar un tram més d espai verd per convertir-lo en carn d especulació. És quasi impossible trobar algun límit en la ciutat en el que es considere que s ha realitzat un tractament més o menys sensible, respectuós o que implique una mínima relació entre l edificació i l horta. Simplement l edificació s interromp bruscament, sense cap variació de la tipologia respecte a les edificacions interiors de la ciutat, emplenant tots els espais que la normativa vigent permet edificar. Sembla necessari l estudi d un tractament del límit, que potencie la relació de València amb la seua horta, enriquint les connexions entre ambdues i a l hora, proposar un model urbà que per la seua pròpia morfologia impossibilite un creixement esquizofrènic e irresponsable que acabe per condemnar l Horta de València. El present estudi tindrà com a objectiu, per tant, aprofundir en el potencial de l horta de València per incentivar-ne les seues riqueses, així com estudiar les carències en la confrontació de la ciutat per recollir un elenc d accions amb la finalitat de aconseguir un límit amb l horta dinàmic i participatiu, que incite a la interrelació d espais sempre garantint la protecció de l espai natural agrícola. El programa de l Escola d Arquitectura pretenen ser l element articulador que definisca un límit entre ciutat i horta. Es busca la participació directa dels estudiants i professors en el dia a dia de l Horta, de forma que es desenvolupe una sensibilitat cap a l entorn que forme part de la formació de l arquitecte. Es proposa, a més, un Centre d Interpretació del Paisatge en el qual, de forma divulgativa, es forme sobre el paisatge de València a qualsevol tipus de públic. es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reserva de todos los derechos es_ES
dc.subject Arquitectura es_ES
dc.subject Aprenentatge es_ES
dc.subject Paisaje es_ES
dc.subject Horta es_ES
dc.subject Nord es_ES
dc.subject Cultiu es_ES
dc.subject Protección es_ES
dc.subject Ciutat. es_ES
dc.subject.classification PROYECTOS ARQUITECTONICOS es_ES
dc.subject.other Máster Universitario en Arquitectura-Màster Universitari en Arquitectura es_ES
dc.title Aprendiendo de la Huerta: Escuela de Arquitectura y Centro de Interpretación del Paisaje de València es_ES
dc.type Tesis de máster es_ES
dc.rights.accessRights Cerrado es_ES
dc.description.bibliographicCitation Tamarit Ferrer, N. (2019). Aprendiendo de la Huerta: Escuela de Arquitectura y Centro de Interpretación del Paisaje de València. http://hdl.handle.net/10251/134487 es_ES
dc.description.accrualMethod TFGM es_ES
dc.relation.pasarela TFGM\109917 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem