- -

Escuelas contemporáneas. Revisión y nuevas propuestas

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Escuelas contemporáneas. Revisión y nuevas propuestas

Show full item record

Gimeno Tormos, R. (2019). Escuelas contemporáneas. Revisión y nuevas propuestas. http://hdl.handle.net/10251/135833

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/135833

Files in this item

Item Metadata

Title: Escuelas contemporáneas. Revisión y nuevas propuestas
Author: Gimeno Tormos, Raquel
Director(s): Alvarez Isidro, Eva María Gómez Alfonso, Carlos José
Read date / Event date:
2019-10-24
Issued date:
Abstract:
[ES] La Escuela Montessori de Delft en Holanda, la Facultad de Arquitectura y Urbanismo de Sao Paulo en Brasil y la Escuela de Arquitectura de Nantes en Francia, son tres edificios escolares que siguen diferentes estrategias ...[+]


[EN] The Montessori School of Delft in the Netherlands, the Faculty of Architecture and Urbanism of Sao Paulo in Brazil and the School of Architecture of Nantes in France, are three school buildings that follow different ...[+]
Subjects: Escuela , Ciudad , Infraestructura , Calle , Plaza , Urbano , Movilidad. Escola , Ciutat , Carrer , Plaça , Urbà , Mobilitat. , School , City , Infrastructure , Street , Square , Urban , Mobility.
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Fundamentos de la Arquitectura-Grau en Fonaments de l'Arquitectura
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

Location


 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record