Mostrar el registro completo del ítem
Company, P.; Otey, J.; Contero, M.; Agost, M.; Almiñana, A. (2016). Implementation of Adaptable Rubrics for CAD Model Quality Formative Assessment. INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION. 32(2A):749-761. http://hdl.handle.net/10251/136495
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/136495
Título: | Implementation of Adaptable Rubrics for CAD Model Quality Formative Assessment | |
Autor: | Company, P. Otey, Jeffrey Agost, M.J. Almiñana, A. | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Evaluation rubrics are helpful as formative tools to convey quality criteria from the beginning of the training period of future mechanical CAD users. But rubrics should provide feedback and evolve dynamically to adapt ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Cerrado | |
Fuente: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | https://www.ijee.ie/contents/c320216A.html | |
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
This work was partially funded by the Spanish ‘‘Ministerio de Economía y Competitividad; Proyectos I+D+I Convocatoria RETOS 2013’’, project TIN2013-46036-C3-1-R (ANNOTA: la aplicación de las anotaciones 3D en el contexto ...[+]
|
|
Tipo: |
|