Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Linares Pellicer, Jordi Joan | es_ES |
dc.contributor.advisor | Jakonen, Ismo | es_ES |
dc.contributor.advisor | Koskimaa, Olli | es_ES |
dc.contributor.author | Bañon Rubio, Cayetano | es_ES |
dc.date.accessioned | 2020-02-20T09:52:09Z | |
dc.date.available | 2020-02-20T09:52:09Z | |
dc.date.created | 2019-05-31 | |
dc.date.issued | 2020-02-20 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/137365 | |
dc.description.abstract | [EN] The company Levypyörä wanted to make an application in AR for mobile devices, in order to differentiate itself from the competition and show its strengths. To prepare to the case, the tools for developing AR were examined, and the SDKs available in the market with support for 2D recognition were studied. After this, the development process was started. First, a study of the brand was made, and then the environment for developing (Unity) and the SDK for developing the AR (Vuforia) are chosen. Later, the interactions were added to the application. The final result of the application is satisfactory for the company. The project is for private use of the company, although, the initial purpose was to release the application for platforms such Google Play and Apple Store. | es_ES |
dc.description.abstract | [ES] Realización de una aplicación para dispositivos móviles, con utilización de Realidad Aumentada para propósitos publicitarios y de marketing dentro del mundo de la empresa. Durante el proyecto se tiene contacto con la empresa finlandesa Levypyora especializada en metalurgia; ya que la aplicación se realizará para dicha empresa. | es_ES |
dc.format.extent | 44 | es_ES |
dc.language | Inglés | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | 2D recognition | es_ES |
dc.subject | Augmented reality | es_ES |
dc.subject | Realidad Aumentada | es_ES |
dc.subject | Desarrollo en dispostivos moviles | es_ES |
dc.subject | Unity | es_ES |
dc.subject | Vuforia | es_ES |
dc.subject.classification | LENGUAJES Y SISTEMAS INFORMATICOS | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica | es_ES |
dc.title | Augmented reality for company advertising | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Alcoy - Escola Politècnica Superior d'Alcoi | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario Valenciano de Investigación en Inteligencia Artificial - Institut Universitari Valencià de Recerca en Intel·ligència Artificial | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Bañon Rubio, C. (2019). Augmented reality for company advertising. http://hdl.handle.net/10251/137365 | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\109369 | es_ES |