- -

Orientación a las metas académicas, persistencia y rendimiento en estudiantes del Ciclo de Iniciación Universitaria

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Orientación a las metas académicas, persistencia y rendimiento en estudiantes del Ciclo de Iniciación Universitaria

Show full item record

Durán-Aponte, E.; Arias-Gómez, D. (2015). Orientación a las metas académicas, persistencia y rendimiento en estudiantes del Ciclo de Iniciación Universitaria. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 13(2):189-206. https://doi.org/10.4995/redu.2015.5444

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/137659

Files in this item

Item Metadata

Title: Orientación a las metas académicas, persistencia y rendimiento en estudiantes del Ciclo de Iniciación Universitaria
Secondary Title: Orientation to academic goals, persistence and performance in students of University Initiation Cycle
Author: Durán-Aponte, Emilse Arias-Gómez, Diana
Issued date:
Abstract:
[ES] Investigaciones regionales relacionadas como la equidad en el acceso a la educación universitaria aseguran que el tema se ha convertido en un reto para las instituciones de educación superior, no solo por la necesidad ...[+]


[EN] Regional research related with equity in access  to  higher  education  assert  that the  issue  has  become  a  challenge  for higher education institutions, not only by the that set need for equitable policies  but ...[+]
Subjects: Metas académicas , Persistencia , Rendimiento , Motivación , Equidad , Acceso , Dropout , Admission conditions , Equal opportunity , Motivation , Learning outcome college
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 ) (eissn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2015.5444
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2015.5444
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record